Zeknova Carboniacup 2024 otevírá sezónu 7.4. v Mostě

Nabité startovní listiny lákají diváky na první letošní závod Zeknova Carboniacupu 2024. 

Nový hlavní partner Carboniacupu společnost Zeknova nahradila korejskou značku pneumatik Hankook, kvůli problémům ve výrobě závodních pneumatik. Garantem závodu v Mostě pak bude společnost Panattoni Czech, která buduje developerské stavby velkého charakteru a závod v Mostě bude mít název Panattoni Racing Day. Vstup pro diváky do depa i parkování bude opět zadarmo a mohou též navštívit tribuny. Slunečné počasí jsme objednali na obloze, ale jak to bude v Mostě vypadat, to uvidíme až v neděli 7.4. 

Závodníci střední Evropy začínají zítra v Mostě při Zeknova Carboniacupu

Po zimní přestávce přivítáme v Mostě na autodromu opět úvodní podnik Carboniacupu a můžeme se zde těšit na plné startovní rošty a maximální možnou kapacitu. Přijedou nejen domácí závodníci, ale také sousedé z Německa, Rakouska, Švýcarska, Maďarska, Bulharska, Polska nebo také z Francie. 

Ve skupině A bude závod opět, kvůli velkému zájmu jezdců, rozdělen podle objemu motorů na dva samostatné závody skupiny A a A+. Na své si zde přijdou nejen příznivci historických vozidel typu Dacie, Lada, Škoda 130, ale také vyznavači silných závodních speciálů nad 3500ccm, kterých se zde přihlásilo hned deset. Ve skupině A1,3 uvidíme Dannyho Teubera s Dacií, nebo Lady Thomase Rotha a Elvise Stamma. V šestnáctistovkách A1 pojedou kromě ostřílených závodníků také nováčci Ivan Dobřanský na Škoda 130RS, Petr Jeník se Škodou 100, Jiří Volena se Škodou Felicií nebo David Brousek na Mini Cooperu. Proti nim se postaví s Fordem Fiesta Miroslav Pešek a velmi rychlé Saxo pilotuje také Jiří Mika. Ve dvoulitrech A2 pojede v Mostě Jiří Zeman s Hondou Type R, Pavel Zeman na Mazdě RX8, Mirek Pribula s Renaultem Clio, ale také nováčci Martin Čábela s Acurou DC5 a Jiří Prantner na Audi A3. Skupina A3 patří třilitrovým vozům tedy Miroslavu Peškovi ml, Maďaru Ivanu Ivanovovi na BMW 330 a proti plejádě německých vozů BMW s W. Forsterem, Handschkem, Haeusnerem a Schäferem pojede i Michal Adensam s BMW E36. Tím výčet vozů slabších objemů končí a přesuneme se na startovní listinu druhého závodu skupiny A+.  

Plné rošty zajímavých cestovních a GT vozů 7.4. v Mostě

V A4 se postaví na start Šenkýř Motorsport Martinem Tothem a Ladislavem Šmucrem s vozy BMW E46 GTR, Bedřich Prokop mladší s Audi TT-R, Jan Šefrna s Audi TT S, nebo Rakušan Drauch, Němci R.Müller a T. Krause, či Tomáš Zabloudil s BMW M3. V A5 se Gerd Forster postaví proti nováčkovi Ralfu Baumeisterovi s BMW Z3M Coupé. Skupina A6 patří pohárovým Škoda Octavia III RS, tedy jezdcům Davidu Kratochvílovi, Josefu Vágnerovi, Bedřichu Prokopovi a Davidu Císařovi. A7 více upravené dvoulitry přivítají v Mostě Škodu Fábii Oldřicha Vojny, Toyotu MR2 Němce Andraczeka, či Josefa Dauerera na VW Scirocco. A8 do 3500ccm má ve startovní listině Ondřeje Friče s Lotusem Elise, a dvě Pragy R1 Jiřího Rumla a Alexe Tlustého. Velmi obsazenou A9 nad 3500ccm přivítá autodrom v Mostě nový vůz Pavla Sovičky Lotus Emira GT4, tři BMW M4 GT4 stáje Šenkýř Motorsport, dvě Porsche 911 GT3 CUP s jezdci Janem Marečkem a Radkem Kolaříkem, nebo Porsche GT3 Cup Josefa Hrdličky a Lamborghini EVO Tropheo Dennise Waszka. 

Sériové vozy, přijeďte si pozávodit také

Lukáš Urban – Alfa Romeo Giulia – Carboniacup Most 2023

Skupina B hostí v Mostě při Panattoni Racing Day opět sériové vozy. V B1 se představí nejen loňský vítěz David Drugda se Suzuki Swift Sport, ale také na další Suzuki Swift Zdeněk Matas a Jiří Bárta na Citroenu C2. Ve dvoulitrech uvidíme v Mostě Němce Christiana Höffkena s BMW 318 Cup, Jiřího Vaněčka a Josefa Vejse na Mazdách RX8 nebo Michal Zimmera s Toyotou Altezza. Ve třílitrech B3 si to rozdají Felix Hasenöhrl na Toyotě Yaris GR s Milanem Zubatým na Fordu Fiesta a Zdeňkem Čurdou s BMW 330ci. B4 do 3500ccm má připraveno pro start v Mostě Kevina Štefančíka s VW Golf 4, Petra Koutského s Mazdou MX5, Silvestra Ulmanna s Nissanem 350Z a Radka Zimmera s Lotusem Exige. B5 pro vozy nad 3500 pojedou Polák Tomasz Waszynski na Audi S8, Lukáš Urban s Alfou Romeo Ghiulia, Pavel Sovička s Lotusem Exige a Jan Vojtko se Zdeňkem Šimoníkem na vozech mnichovské značky. 

Rychlé prototypy skupiny C doznaly menší změny

Prototypy a speciální konstrukce přivede na start skupina C. Nejsilněji obsazenou bude C1 do 1400ccm. Tam uvidíme Švýcary Neidhardtovi, jejich krajana Phillipe Gerbera, Rakušany Amesedera a Hofra a Němce Daniela Hentschela s Performery a jediný Pacemaker pilotuje Sven Kahnt. V C2 do 1800ccm startuje Jiří Švec s Funyo SP05 Peugeot, Jürgen Kapeller z Rakouska na Radicalu a Friedrich Franz také na Radicalu SR1. Nad 1800ccm v C2+ jede Pavel Sovička s novým Lotusem 311 Eleven a Maďar Andras Kirschner s Radicalem SR8. Ve skupině C3 Caterhamů do 1600ccm odstartuje Simone Aglietti, Marek Svačinka a Marek Bláha. V C5 pojede KTM X-Bow Miroslava Šimona. 

Robert Hanžl a Luboš Škarda – Carboniacup Most 2023

Plný rošt formulí Carboniacupu 7.4. v Mostě

Formulovým monopostům patří skupina D a bude se také na co dívat. V D1 pro motocyklové motory do 1400ccm pojede Pavel Procházka s Leastone F5, Jan Kapr, Robert Hanžl a Tomm Flemming s vozy Gloria C8F. Mezi monoposty do 1400ccm s automobilovými motory se postaví na start Zdeněk Petan s Tomisem proti německé přesile Klause A. Zygara s Zagk 13/8, jeho kolegou Hardmuthem Heidickem na Tark Kavor a Peterem Benzem s MT77. Šestnáctistovky D3 pojede v Mostě Nils H. Wilms na Melkusu 90, Jeanette Siegert a Sven Steinbach s MT77 a Martin Kunze na Estonii 25. Dvoulitry přivítá D4 tedy Honzu Riegera, Luboše Škardu, Viktorii Šefrnovou a Melánii Klausovou na Formulích Renault 2,0, Němce Zänglera s Oplem Lotus a hned tři formule F3 v rukách Milana Víta, Nicklase Meisenzahla a Tsvetlana Ilieva z Bulharska. Zdařilá konkurence se sešla i v D5 pro vozy F4. Předvedou se nám zde Zbyněk Čurda, Miroslav Mikeš, Petr Kožíšek, Rakušan Simon Schranz a němečtí jezdci Timm Rädlein, Frank Thalmann a Ralf Gläser. 

Vidíte sami, že v Mostě to vypadá na velice slušně obsazený závod, proto přijďte podpořit své favority a nasát první doušky spáleného benzínu s námi. Rádi se s Vámi uvidíme 7.4. na autodromu v Mostě při Zeknova Carboniacupu 2024. 

Informace o závodech naleznete na našem FB

Stránky pořadatele Zeknova Carboniacupu 2024 s kompletní startovní listinou

Vláďa Rožánek a PET za tým Carboniacupu 2024 

Edda Cup zahájil v Mostě sezónu 2024

Na mosteckém autodromu zahájil již svou sedmnáctou sezónu nezávislý seriál závodů automobilů do vrchu EDDA Cup. Tradičního otevíracího dvojzávodu se zúčastnilo přes 140 závodníků a závodnic. Závodní týmy se do parkoviště závodních strojů na autodromu začaly sjíždět již v pátek, kdy byly pro EDDA Cup technické i administrativní přejímky. Ty jsou vždy před prvním závodem sezóny náročnější, protože technický komisař seriálu musí prohlédnout všechna auta a administrativní přejímka je spojena s vystavováním a obnovováním licencí. Organizační tým a disciplinovaní jezdci však vše zvládli a přejímky skončily v plánovaný čas. Pár dopředu omluvených závodníků stihlo přejímky ještě v sobotu ráno před rozpravou a papírově bylo pro závod vše nachystané.

Zajímavé vozy na úvod Edda Cupu v Mostě 

Sobotní závodní program zahájila ranní rozprava, kde se všichni dozvěděli program na celý den. Vzhledem k uspořádání autodromu je systém závodění trošku odlišný od průběhu závodu na přírodním kopci, většina účastníků EDDA Cupu, jsou však zkušení matadoři a organizace jim problémy nedělá, jen nováčkové jsou většinou mírně zděšeni, protože jim připadá, že ničemu nerozumí, protože zvyky, které mají buď z klasických kopců, nebo okruhů, tady neplatí. Ovšem během první závodní jízdy většina pochopí, že systém je vlastně jednoduchý a logický a díky startům podle skupin, tříd a startovních čísel každý může odhadnout, kdy má najet na start. Autodrom tak umožňuje nepřetržité závodění, kdy na sebe plynule navazují tréninkové a závodní jízdy, takže je možné v jednom dni stihnout i při vysokém počtu jezdců odjet dva závody. Tento průběh ale klade velké nároky, vedle organizátorů a jezdců a jejich týmů i na časoměřiče, kteří nemají svozové přestávky a všechny problémy musí řešit v ohni, když jim co dvacet sekund startuje jedno auto za druhým a to celý den. Vynucené přestávky, většinou vinou stávkující techniky k závodům nevyhnutelně patří, naštěstí jich v Mostě nebylo tolik, takže naplánovaný závodní program byl splněn ještě s časovou rezervou.

Standa Hajdušek s Tatrou 603 v Edda Cupu 2023 © Vláďa Rožánek

Nabité pole a zajímavý začátek sezóny pro některé jezdce

V nabitém startovním poli vedle osvědčených hvězd EDDA Cupu se objevili i velmi zajímaví hosté. Známý soutěžák Stanislav Budil, který ještě minulý týden závodil na Rally Costa Brava, si poprvé vyzkoušel závodně novinku ve svém týmu, soutěžní vůz Toyota GT86, brzy ovšem pochopil, že bez kvalitních kopcových pneumatik není v našem seriálu šance na úspěch 😊. Bohužel bývalého reprezentanta Lukáše Vojáčka trápila technika. Velmi spokojen odjížděl z Mostu tým Radka Nešpora, kterému zde vloni explodoval nový motor u jejich vozu Porsche 997, a od té doby probíhala repase. Tentokrát to byla bedna v každém závodě pro syna Davida. Tomášovi Kučerovi se v nejsilnější třídě povedlo pokořit letitý rekord tratě Jiřího Jupy s Corvette. Velmi úspěšní byli tentokrát i závodníci z Německa. Zejména překvapil velmi hezkou jízdou nováček seriálu Jan Ringhausen na pečlivě připraveném Saxu. I veterán Gustav Abele bral pohárek v každém závodě. K dalším zaznamenání hodných výsledků patří – v N1400 Petr Žežulka, který rozšířil špičku této zaplněné třídy, v Saxo Cupu je vidět velký progres u Petra Kumpošta, či velmi dobrý výsledek navrátilce Petra Tomáška v nejsilnější třídě, kdy byl s nepatrným odstupem za vítězem v odpoledním závodě. Jinak hned od začátku sezóny úřadující mistři většinou potvrdili, že se svého postavení jen tak lehce nevzdají. Dvojitá vítězství Tomáše Kučery v nejsilnějších závodních speciálech, Miroslava Černého v nejsilnějších dvoukolkách a Tomáše Nováka v E1400 jsou toho důkazem. Výkony ostatních jsou zase příslibem, že sedmnáctá sezóna bude naplněna hodnotným sportem a napínavá až do konce.
 
Eduard Patera, Jarda Malík
 
Výsledky závodů v Mostě na webu Edda Cupu Závody automobilů do vrchu – UAMK (edda.cz)

Kariéra Adama Kouta pokračuje v TCR

Dnes nám na pár otázek před sezónou bude odpovídat jezdec, který má za sebou nejen závody rychlých motokár, formulí, ale také minulou sezónu ve stáji Janík Motorsport v Hyundai TCR. Jezdcem je Adam Kout. 

Dobrý den Adame, jak vzpomínáte na své závodnické začátky, jezdil jste od malých motokár, nebo něco většího? 

Dobrý den, Vláďo. No, už je to poměrně dlouhá doba. Úplně první závodní krůčky jsem dělal v nejmenších buggynách v autokrose v roce 1996. Ovšem hned následující rok jsem přešel do motokár, do kategorie Comer 80 na podvozku MS Kart, pod vedením skvělého motokáristy Lukáše Podobského, který v tu dobu pracoval v naší rodinné firmě. 

Víme, že jste absolvoval závody v několika okruhových vozech, který Vám tak nějak nejlépe padl do ruky? 

Tím, že jsem na okruzích začínal s monoposty, jsou mi pořád trochu bližší. Nicméně závody v tom současném voze, Hyundai Elantra N TCR si jízdu opravdu užívám. 

Co jste říkal kdysi na projekt s formulemi Renault, ve kterých jste také závodil, proč myslíte že tento projekt pak nepokračoval? 

Byl to velmi zajímavý seriál, respektive celá WS by Renault. Na závodní víkendy chodili desetitisíce diváků, startovní pole bylo velmi široké a vyrovnané a zejména dvoulitrová kategorie byla dostupná i pro jezdce, kteří postupovali z národních šampionátů nebo motokár.  

Proč již projekt nepokračuje by měla být otázka spíše na automobilku, která ho pořádala. Nyní ale můžeme vidět rozvoj šampionátů Formule 4, kde je opět šance pro mladé jezdce z motokár, aby mohli sbírat zkušenosti na velkých okruzích s vyrovnanou technikou. Což ukazuje i náš domácí šampionát F4 CEZ, kde to letos vypadá na zdvojnásobení startovního pole. 

Vaše kariéra obsahuje také velké úspěchy v závodech rychlých Superkartů, představte nám trochu tyto závody a vaše úspěchy v nich? 

Jedná se o závody motokár na automobilových okruzích. V nejsilnější divizi 1, kde jsme startovali, se používá dvouválcový dvoutaktní motor o objemu 250 ccm s šestistupňovou převodovkou, se kterým motokára dosahuje rychlosti kolem 240 km/h. V této kategorii jsem v továrním týmu MS Kart Milana Šimáka strávil 10 závodních sezón v Mistrovství Evropy, během nichž se nám podařilo získat jedno celkové třetí místo, třikrát titul vicemistra a dvakrát evropský titul.   

Jaký okruh nejlépe vyhovuje závodům rychlých motokár a proč ME Superkart už nejezdí? 

Asi nejdůležitější je kvalitní rovný povrch okruhu, protože superkart, stejně jako normální motokára, nemá odpružení, a proto jsou všechny nerovnosti hodně cítit.  

ME mělo nucenou pauzu v covidových letech a pak už se ho znovu bohužel nepodařilo nastartovat. Je to škoda, protože to byly velmi zajímavé závody a například ve Spojeném království jsou superkarty pořád velmi populární.  

Vyhovují Vám více domácí okruhy před svými fanoušky, nebo raději závodíte na těch zahraničních? 

Na domácích okruzích je vždy trochu více povinností mimo závodní vůz a je těžší se koncentrovat na samotné závody. Ale vždy se na ně moc těším, je velmi příjemné cítit podporu domácích fanoušků a pokud se podaří vybojovat dobrý výsledek je to o to lepší pocit. 

Kterého závodu a s jakým vozidlem byste se chtěl ještě zúčastnit? 

To je těžká otázka, na kterou nemám konkrétní odpověď. Určitě se ale nebojím žádné výzvy, pokud přijde. 

Jak hodnotíte svou loňskou sezónu, kde jste závodil v týmu Janík Motorsport s Hyundai TCR? 

Loňská se sezóna pro mě znamenala návrat na okruhy po tříleté pauze, a to v kategorii, se kterou jsem neměl zkušenosti. Měl jsem tedy trochu obavy, jestli budu konkurenceschopný. Ovšem hned při prvním závodním víkendu se ukázalo, že rychlost mám. Nakonec z toho bylo celkové třetí místo v hodnocení jezdců a společně s kolegy triumf v hodnocení týmů. Myslím, že jsem si skoro nemohl přát víc. 

Bude i letos pokračovat spolupráce s Janík Motorsport v závodech TCR Eastern Europe? 

Tým i já jsme byli s loňskou spoluprací velmi spokojeni a rovněž mám díky Josefu Křenkovi pokračující podporu v rámci projektu ESET Racestar, takže mám velkou radost, že budeme v tomto seriálu pokračovat a rád bych celkové umístění vylepšil. 

Co byste rád vzkázal svým fanouškům před novou sezónou? 

Přeju jim dobrou zábavu při sledování oblíbených závodů a doufám, že mě i celému týmu Janík Motorsport budou držet palce, abychom předvedli co nejlepší výkony. 

Děkujeme za rozhovor a věříme, že nad motoristickými stránkami se nevidíme naposledy. 

 Vláďa Rožánek a Adam Kout 

Edda Cup zahajuje sezónu na autodromu v Mostě

Závodníci a příznivci EDDA Cupu se dočkali a po zimní přestávce začíná nová, již sedmnáctá, sezóna nezávislého seriálu závodů automobilů do vrchu EDDA Cup. Už tradičně sezónu zahájí EDDA Cup na mosteckém autodromu, není to sice klasický závod do vrchu, ale bezpečná trať s kvalitním povrchem a díky logistickému uspořádání s možností absolvovat dva závody za jeden den se tohle vkročení do sezóny ukázalo jako velmi vhodné k rozjetí po zimní pauze a k prověření kvality přípravy jak závodníků, tak techniky.

Mostecký závod bude probíhat podle osvědčeného formátu, po pátečních přejímkách v sobotu ráno začne rozpravou před tréninkem prvního závodu, který začne v devět hodin. Do předepsané polední přestávky jsou naplánované tréninkové intervaly jednotlivých skupin a dvě měřené závodní jízdy. Dopolední závod skončí do 13 hodin. Ve 14 hodin je naplánován začátek druhého závodu, jehož časový harmonogram bude stanoven operativně podle situace tak, aby dění na dráze skončilo nejpozději v 18 hodin. Po skončení závodních jízd dojde k vyhlášení nejlepších v jednotlivých třídách na podiu vedle boxů.

Přihlášení na první závody ÚAMK Edda Cupu 2024 v Mostě

Mezi přihlášenými, kterých je více než 140, najdeme loňského celkového vítěze EDDA Cupu Miroslava Černého na Porsche 911, Tomáše Kučeru na nejrychlejším závodním speciálu Mitsubishi EVO IX i pilota nejrychlejšího produkčního auta Subaru Impreza Martina Leva. Zajímavé závody se ale budou odehrávat i nižších třídách, kde vedle zkušených závodníků EDDA Cupu, jako jsou David Černý, Josef Srnský ml., Tomáš Píša se objeví i nováčci, např. v Saxo Cupu čtrnáctiletý Matěj Zachata, nebo nová závodní technika, Stanislav Budil úspěšný rallyový závodník v Mistrovství Evropy historiků poprvé v závodě vyzkouší Toyotu GT 86/R3. Po delší pauze v seriálu odstartuje Milan Andruchovič se Škodou 1000 MB s šestnáctiventilovým motorem. Zaslouženou pozornost si zaslouží i hokejový internacionál a automobilový závodník Stanislav Hajdušek na autentické historické Tatře 603 GT. Ve výjimečně vypsané skupině E2 , bude závodit Josef Čermák ml. s „plackou“ Osella PA20/S. Na dráze bude k vidění spousta dalších kvalitních závodníků, mimo jiné i z Německa, a zajímavých a rychlých automobilů.

Citroen Saxo z Edda Cupu na Cimbálu 2021 © Vláďa Rožánek

Příznivci EDDA Cupu a všichni fandové motosportu mají na závod vstup volný do všech na autodromu divákům přístupných prostor, odkud mohou bezpečně sledovat dění na dráze. Při zachování opatrnosti a ohleduplnosti je možné si i prohlédnout závodní techniku v parkovišti závodních vozů. Pro diváky zde bude zdarma distribuována ročenka EDDA Cupu s kalendářem sezóny 2024, přehledem tratí a představením jezdců. Doufejme, že se mostecký dvojzávod závod vydaří a stane se úspěšným vykročením do nové sezóny.

Seznam přihlášených, zvláštní ustanovení závodu, další informace k závodu i celému EDDA Cupu lze nalézt na stránkách seriálu www.edda.cz/mscrdovrchu a v sobotu bude možné sledovat online časy na globalsporttiming.cz/live/

Organizátoři i závodníci se těší na shledanou v sobotu na mosteckém Autodromu.

Jarda Malík

Carboniacup startuje do nové sezóny již v dubnu

Další sezónu chystá pro fanoušky okruhového závodění seriál Carboniacup. Jedná se již o 14. sezónu v historii tohoto okruhového seriálu, kterou odstartujeme na Autodromu v Mostě. 

Zimní přestávka pomalu končí a jezdci se chystají do nové sezóny a na motorech dolaďují poslední nastavení před jarním výjezdem na letiště apod. Vyhlášení vítězů z uplynulé sezony 2023 Hankook Carboniacupu se letos konalo trochu později, než je zvykem, avšak na své si jeho účastníci v hotelu Orea Pyramida Praha jistě přišli. Odnesli si ručně vyráběné trofeje, které si vyjezdili v minulé sezóně, hodnotné ceny od sponzorů a partnerů, popovídali si s přáteli u stolu, či pojedli při příjemném rautu a také ochutnali z velikého dortu, který každoročně vyrábí tradičně mostecká cukrárna.  

Zeknova Carboniacup se představuje

Vlivem velkého korejského požáru továrny a jejich skladů na závodní pneumatiky Hankook, kdy mají momentálně velký výpadek výroby a nemohou zásobovat prodejce v mnoha zemích, a zásoby již došli, jsme byli nuceni pro letošek rozvázat spolupráci s firmou Hankook.  

Podařilo se nám však sehnat a domluvit spolupráci s novým hlavním partnerem, a to se společností Zeknova, která také nabízí závodní pneumatiky, a tedy v sezoně 2024 bude seriál používat jméno ZEKNOVA CARBONIACUP.  

Generální partner Panattoni a novinky v technických předpisech

Pavel Sovička – Corvette Z06 GT – Carboniacup Most 2023 © Vláďa Rožánek

Mimo jiné se také poprvé podařilo navázat na předchozí spolupráce s garantem dne a nyní obsadit jej na pozici generálního partnera celého seriálu závodů, kterým se stala společnost PANATTONI, která je největším developerem průmyslových nemovistostí v Evropě. Oběma firmám děkujeme. Dále pak stále nabízíme možnost prezentace pro firmy, a to jako garant dne jednotlivého závodu, který je volný. 

V technických předpisech seriálu se moc změn neudálo, jen ve skupině B jsmě změnili a zakázali některé druhy pneumatik, které nepatří mezi vozy jezdící v sériové skupině, v případě větší účasti v A9 vždy vypíšeme vloženou kategorii GT4 a ve skupině prototypů skupiny C2 jsme se rozhodli jí objemově dodatečně rozdělit, a to na C2-1800ccm a silnější C2+ nad 1800ccm obsahu motoru. 

Přípravy na sezónu bedlivě pokračují a prozatímní startovní listina je již skoro naplněná, těšíme se na setkání na závodní dráze, nebo s Vámi diváky v ochozech a tribuně, nebo při procházce po depu.  

www.Carboniacup.cz

Okruhy a jiné závody

Plány JMT na sezónu 2024

Tadeáš Spěváček se vrací za volant závodního vozu

Na Autodromu v Mostě začínáme 7.4. a vstup je pro diváky samozřejmě zdarma. 

Vláďa Rožánek a PET 

Subscribe To Update

Get the latest creative news.



    0
      0
      Your Cart
      Your cart is emptyReturn to Shop